Followers

Tak Tau Nak Buh Tajuk Apa..

...penat.. penat.. arghh.. ngantuk nak tidorrrrr... esok nak kerja.. tolong.. tolong.....(mengada je tu..) hahahha..
sebenarnya aku tengah tak waras bila berjaga sampai lewat malam.. tapi sempat lagi tu nak layan blog.. tak tau nak mula macam mana.. dan tak tau nak letak tajuk apa kat entry aku kali nie.. tak ada idea langsung.. 
Jom kita layan apa yang aku buat memalam buta nie...

time nie korang semua mesti tengah diulik mimpi.. aku baru siap iron baju sekolah azrina baju aku ngan cik abang aku untuk stok 2 minggu..


puas nak menyiapkan nie semua..

pastu bermula kerja-kerja basuh pinggan.. menyapu.. dan mengemop lantai.. 

tak pasal glamor mop aku.. tambahan pulak tengahari tadi baru beli pencucu lantai baru.. 1st time guna jenama Yuri .. eerrmm.. boleh la.... biasa  aku guna cosway.. @ fabuloso


Yuri perisa lemon..


tada... ini la hasilnya..

biasanya memang kepantangan aku bila orang pijak time aku mop.. memang tak boleh nak dimaafkan.. dan  time aku mop anak aku akan duduk dalam bilik aje.. @ dia dah stand by duduk bersila kat sofa sambil pegang remort ke.. bawak air utk minum ke.. jajan ke.. sebab nanti bila aku start mop dia dah x boleh bergerak sampai lantai aku kering.. 
bila dah kering dia akan minta kebenaran aku nak jalan.. bila aku kata "ok".. barulah dia bebas.. (kejam jugak aku nie....")

oklah.. tu je nak cerita kat korang.. dah tak larat pun ia jugak..  jam dah menunjukkan jam 3.45am.. aku nak pergi luruskan tulang-temulang nie.. sambil menyusukan afrina.. semoga aku dapat bangun awal macam biasa.. dan yang penting moga bos aku tak de kat opis @ dia tak bagi kerja kat aku.. pasal??... aku nak sambung ngorok kat opis.. jangan bagitau bos aku plak.. ok .. selamat membaca..
  


 

No comments:

Post a Comment